Veelgestelde vragen

Verzendinformatie

Wat voor verzendmogelijkheden zijn er? 

Als u een bestelling bij Het Jasje plaatst worden deze altijd binnenlands met Post NL verzonden. Internationale pakketten worden met UPS verzonden. Kosten kunt u berekenen bij het bestellen.

Alle bestellingen die geplaatst worden via de webshop van Het Jasje worden geleverd door PostNL. U ontvangt per email een verzendbevestiging, nadat de bestelling vanuit ons magazijn is aangeboden bij PostNL. In deze email wordt daarnaast de track&trace code vermeldt, zodat u uw bestelling kunt volgen. U kunt via de code tevens vinden hoe laat uw bestelling wordt aangeboden bij uw verzendadres.

Het kan voorkomen dat u niet thuis bent tijdens de levering. In dat geval krijgt u een niet-thuis-code in uw brievenbus. Hiermee kunt u op dezelfde dag tot 22:00 uur een nieuw bezorgmoment of nieuwe bezorglocatie kiezen (via de website van PostNL).

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Wanneer u voor 16:00 besteld, zal uw bestelling na tien werkdagen bezorgd worden. In hoge uitzondering kan het voorkomen dat uw pakket vertraging oploopt. In dat geval kunt u altijd contact opnemen met ons.

Wat is de huidige status van mijn bestelling?

Wanneer uw bestelling is aangemeld voor verzending, zult u een email ontvangen met de verzendgegevens.

Hoe weet ik of mijn bestelling is geaccepteerd?

Zodra uw bestelling is binnengekomen bij Het Jasje, ontvangt u een email met alle bestelgegevens.

Ik heb geen ontvangstbevestiging, orderbevestiging of leveringsaankondiging ontvangen per e-mail, wat moet ik doen?

In dit geval kunt u het best contact opnemen met de klantenservice van Het Jasje.

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Nadat de bestelling is aangemeld bij PostNL, zult u een email ontvangen met track&trace code. Hiermee kunt u de bestelling volgen via de website van PostNL.

Hoeveel wordt er in rekening gebracht voor de verzending?

Verzendkosten bedragen €6,95 per bestelling in Nederland.

Betaalinformatie

Wat zijn de betaalmogelijkheden bij HetJasje.nl?

Je kunt eenvoudig betalen via iDeal, Overschrijving, Paypal, Mister Cash, Creditcard en Bankoverschrijving.

Hoe snel wordt mijn betaling verwerkt?

Betalingen worden direct verwerkt. iDeal, Paypal, Mister Cash en Creditcard betalingen zijn volledig geïntegreerd in de webwinkel van HetJasje.nl. Betalingen via bankoverschrijving kunnen 24 uur of langer duren.

Kan ik op factuur betalen?

Ja, achteraf betalen via Klarna is nu mogelijk. Binnen 14 dagen na ontvangst kun je de factuur, die je via Klarna ontvangt betalen. Achteraf betalen is alleen in Nederland mogelijk.

Is mijn betaling veilig?

Ja, je betaling is veilig. Je betalingen worden verwerkt via PayPal en de Rabobank. Daarnaast shop je bij ons altijd achter een beveiligd HTTPS link.

Retournering

Kan ik mijn bestelling retour sturen?

Je hebt het recht je bestelling tot 14 (kalender) dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor het retourneren van je order (van je thuis naar de webwinkel) zijn voor eigen rekening. Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan webshop-outlet.nl geretourneerd worden. Dit geldt niet voor producten die op basis van Hygiene niet hergebruikt kunnen worden.

Naar welk adres mag ik mijn retour zenden?

Retour HetJasje.nl
Oranjeboomstraat 198
4812EM Breda
Nederland

Kosten retourneren

Kosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening. Maar betaal je met PayPal? Dan betaalt PayPal je retourkosten terug. Lees de voorwaarden van PayPal.

Wanneer wordt mijn retour niet geaccepteerd?

  1. Hygiëne producten zoals bijv, opzetborstels, teen ondersteuners of okselpads kunnen bij een geopende verpakking niet worden geaccepteerd.
  2. Producten mogen niet gedragen zijn, er vindt tevens geen acceptatie plaats bij vlekken of viezigheid op het product.
  3. Het product moet in een onbeschadigde en originele verpakking (zak of doos) worden geretourneerd. (labels behoren hier ook bij).
  4. Het product dient binnen 14 dagen na bezorging retour te worden gezonden.

Wanneer wordt mijn aankoopbedrag terug gestort?

Binnen 14 dagen na ontvangst van je retourzending.

Overige vragen…

Staat je vraag er niet bij? Stuur je vraag dan naar Contact@HetJasje.nl of maak gebruik van de chatfunctie op onze site. Wij beantwoorden elke vraag binnen 24 uur!